Klasa 1 c

piątek, 29 maja 2020

Zadania na piątek.29 maja




Witajcie ! Już piątek !


Dzisiaj na lekcji online będziemy rozmawiali o tym jak zachowywać się w niecodziennych sytuacjach. Co robić, a co nie.Przeczytam Wam bajkę pt. ,, Cukierek" i wspólnie wykonamy część ćwiczeń. Przygotujcie ćwiczenia do polskiego, kredki, ołówek i zeszyt.Widzimy się o 13.00


Edukacja polonistyczna

Zanim się spotkamy powtórzymy wiadomości .

W KĆ str.54 ćw.4 wytnijcie z wycinanki potrzebne wyrazy i uzupełnijcie zdania naklejając w odpowiednim miejscu. Nie przepisujcie tych zdań do zeszytu.

ćw.5 Dopasujcie podpisy do zdjęć.

ćw.6 Połączycie wyrazy w rodziny( powstaną 2 rodziny). W każdej rodzinie zamalujcie wspólną część dla rodzin ( pol, euro).

ćw.7 Wpiszcie daty ( kto nie pamięta str.44 w KĆ)

ćw. 8 Rozwiążcie  rebusy. Dla ułatwienia piszcie wyrazy zamiast rysunków, skreślajcie co jest niepotrzebne.

ćw.9 Wyrazy z tego ćw.napiszcie w zeszycie po przecinku. Żeby odczytać wyraz rysunek sowa zamieńcie na wyraz sowa.
Ułóżcie z nimi zdania i podkreślcie wyrazy, które oznaczają czynność.



Edukacja matematyczna

Na zajęciach komputerowych kolorowaliśmy zakodowane rysunki ( dinozaury). Wszystkim świetnie szło. Dzisiaj wykorzystamy Waszą umiejętność do odnajdywania wyników mnożenia w tabeli mnożenia.

Podręcznik str.72. Spróbujcie odszukać właściwe wyniki wykonując zad.1,2.
Proszę rodziców o podanie dodatkowo kilku innych przykładów.

KĆ str.66,67
ćw.3,6 Dopisujemy kolejne liczby ( każdy tyle ile potrafi).Podobne ćw. mieliśmy przy rachunku pamięciowym.

ćw.1  Rysujcie kółeczka i strzałki, dopisujcie kolejne liczby.
ćw.2 Pokolorujcie okienka zgodnie z podanym kodem.
ćw.4 Proponuję przepisać do tabeli wyniki mnożenia z tabeli w podręczniku i dopiero wtedy dorysować kółeczka i strzałki szukając wyniku mnożenia.

ćw.5 tylko dla chętnych

Jeśli którekolwiek ćwiczenia sprawiają Wam większą trudność i ich nie rozumiecie wykonajcie tylko to co jest zrozumiałe.


Edukacja muzyczna

W KĆ str.87 ( j.pol) w ćw. 4 do napisania ćwierćnuty. 

Zwróćcie uwagę czym różnią się od półnut? ( są zamalowane w środku

Te ćwierćnuty leżą na pierwszym polu oznaczają dźwięk fa. Dokończcie ich pisanie.
 Pamiętajcie o odstępach między kolejnymi nutami. 

Teraz przed Wami wyjątkowa nauka gry na kubku. Popatrzcie i posłuchajcie.W miarę możliwości starajcie się powtarzać za PANEM.



Spróbujcie się nauczyć. Pan pokazuje powoli, a przy okazji usprawnicie swoją koordynację ruchową. ( rodzice wytłumaczą co to znaczy:D ).
 Ja też się uczę. Dobrej zabawy.

Może KTOŚ ułoży swój utwór i nam zaprezentuje, ale najpierw to co pokazuje PAN.

✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋

Galeria - MLECZE




























💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦


GRATULUJĘ POMYSŁOWOŚCI

💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

19 komentarzy:

  1. Antek Buława obecny.
    Pozdrawiam😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Darek Szpanko obecny

    OdpowiedzUsuń