Witajcie ! Już piątek !
Dzisiaj na lekcji online będziemy rozmawiali o tym jak zachowywać się w niecodziennych sytuacjach. Co robić, a co nie.Przeczytam Wam bajkę pt. ,, Cukierek" i wspólnie wykonamy część ćwiczeń. Przygotujcie ćwiczenia do polskiego, kredki, ołówek i zeszyt.Widzimy się o 13.00
Edukacja polonistyczna
Zanim się spotkamy powtórzymy wiadomości .
W KĆ str.54 ćw.4 wytnijcie z wycinanki potrzebne wyrazy i uzupełnijcie zdania naklejając w odpowiednim miejscu. Nie przepisujcie tych zdań do zeszytu.
ćw.5 Dopasujcie podpisy do zdjęć.
ćw.6 Połączycie wyrazy w rodziny( powstaną 2 rodziny). W każdej rodzinie zamalujcie wspólną część dla rodzin ( pol, euro).
ćw.7 Wpiszcie daty ( kto nie pamięta str.44 w KĆ)
ćw. 8 Rozwiążcie rebusy. Dla ułatwienia piszcie wyrazy zamiast rysunków, skreślajcie co jest niepotrzebne.
ćw.9 Wyrazy z tego ćw.napiszcie w zeszycie po przecinku. Żeby odczytać wyraz rysunek sowa zamieńcie na wyraz sowa.
Ułóżcie z nimi zdania i podkreślcie wyrazy, które oznaczają czynność.
Edukacja matematyczna
Na zajęciach komputerowych kolorowaliśmy zakodowane rysunki ( dinozaury). Wszystkim świetnie szło. Dzisiaj wykorzystamy Waszą umiejętność do odnajdywania wyników mnożenia w tabeli mnożenia.
Podręcznik str.72. Spróbujcie odszukać właściwe wyniki wykonując zad.1,2.
Proszę rodziców o podanie dodatkowo kilku innych przykładów.
KĆ str.66,67
ćw.3,6 Dopisujemy kolejne liczby ( każdy tyle ile potrafi).Podobne ćw. mieliśmy przy rachunku pamięciowym.
ćw.1 Rysujcie kółeczka i strzałki, dopisujcie kolejne liczby.
ćw.2 Pokolorujcie okienka zgodnie z podanym kodem.
ćw.4 Proponuję przepisać do tabeli wyniki mnożenia z tabeli w podręczniku i dopiero wtedy dorysować kółeczka i strzałki szukając wyniku mnożenia.
ćw.5 tylko dla chętnych
Jeśli którekolwiek ćwiczenia sprawiają Wam większą trudność i ich nie rozumiecie wykonajcie tylko to co jest zrozumiałe.
Edukacja muzyczna
W KĆ str.87 ( j.pol) w ćw. 4 są do napisania ćwierćnuty.
Zwróćcie uwagę czym różnią się od półnut? ( są zamalowane w środku)
Te ćwierćnuty leżą na pierwszym polu oznaczają dźwięk fa. Dokończcie ich pisanie.
Pamiętajcie o odstępach między kolejnymi nutami.
Teraz przed Wami wyjątkowa nauka gry na kubku. Popatrzcie i posłuchajcie.W miarę możliwości starajcie się powtarzać za PANEM.
Spróbujcie się nauczyć. Pan pokazuje powoli, a przy okazji usprawnicie swoją koordynację ruchową. ( rodzice wytłumaczą co to znaczy:D ).
Ja też się uczę. Dobrej zabawy.
Może KTOŚ ułoży swój utwór i nam zaprezentuje, ale najpierw to co pokazuje PAN.
✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋✋
Galeria - MLECZE
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦
GRATULUJĘ POMYSŁOWOŚCI
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦
Lucas ROGOWSKI obecny
OdpowiedzUsuńAntoni STEMPIEŃ obecny
OdpowiedzUsuńEmilka Szmit obecna
OdpowiedzUsuńKasia Czech obecna.
OdpowiedzUsuńLena Zbyszewska obecna
OdpowiedzUsuńJulia Kozłowska obecna.
OdpowiedzUsuńKaja.H
OdpowiedzUsuńNadia Gajewska obecna
OdpowiedzUsuńAntoni K obecny
OdpowiedzUsuńIga Iskierska obecna
OdpowiedzUsuńobecna Natalia M.
OdpowiedzUsuńKatarzyna Duszewska obecna.
OdpowiedzUsuńWojtek obecny.
OdpowiedzUsuńAlusia Pater obecna
OdpowiedzUsuńAntek Buława obecny.
OdpowiedzUsuńPozdrawiam😀
Nadia Rygielska obecna
OdpowiedzUsuńAleksandra Kozieł obecna
OdpowiedzUsuńDarek Szpanko obecny
OdpowiedzUsuńBlanka Bednarska obecna
OdpowiedzUsuń